ULEIURI
ULEIURI SINTETICE
ULEIURI SEMISINTETICE
ULEIURI MINERALE
ULEIURI PT.MOTOCICLETE
ULEIURI TRANSMISIE
STERGATOARE PARBRIZ
PRODUCATORI
INFORMATII
ALTE LINKURI
CONFIDENTIALITATE
CE ULEI SA CUMPARATI
RECOMANDA SITE
CLASIFICARE API/SAE

Clasificare API

  sursa curs: curs-valutar-bnr.ro  

 

Publicitate on-line gratis SEO Romania
www.cere.ro
BIBLIA ULEIURILOR DE MOTOR (CITATE)
  • NIMIC nu este mai important, pentru viaÅ£a vehiculului dumneavoastră, decat o lubrifiere şi o filtrare corectă a uleiului, pentru motor şi alte părÅ£i aflate in mişcare.
  • Aşa cum automobilele sunt recreate pentru a utiliza motoare mai puternice şi mai eficiente, tot aşa lubrifianÅ£ii trebuie recreaÅ£i pentru a răspunde cerinÅ£elor tot mai mari ale noilor motoare. Cu cat creşte temperatura motorului şi scade capacitatea rezervorului de ulei, cu atat mai mult uleiurile trebuie să lucreze mai bine in motoarele actuale, decat inainte.
  • Pelicula de ulei de motor dintre două suprafeÅ£e metalice face mai mult decat o lubrifiere. impiedicand contactul direct dintre componentele motorului, uleiul de motor oferă şi protecÅ£ie impotriva uzurii. Asta, probabil, pare evident. Totuşi, există un alt mod in care un ulei poate proteja.
  • Uleiul de motor trebuie să protejeze componentele motorului impotriva coroziunii.Oxidarea unui ulei si contaminarea prin condensare şi prin impurităţi datorate combustiei sunt cauze care duc la producerea de acizi in uleiul de motor. Dacă acestor acizi li se permite să intre in contact cu componentele motorului, apare coroziunea şi rezultatul este distrugerea prematură a componentelor motorului. Uleiurile de motor au ca scop şi combaterea acestor acizi.
  • Dacă un motor nu rămane curat, el nu rămane eficient. Depozitele de impurităţi rămase in motor, impiedică funcÅ£ionarea şi reduc eficienÅ£a combustibilului, in timp ce scad performanÅ£ele motorului. in plus, dacă sunt lăsate nepăzite, aceste impurităţi pot cauza o uzură mare a motorului.
  • Orice particulă mai mare decat cele intre 5 şi 20 de microni, (depinzand de vehicul), va dăuna serios unui motor, dacă nu este evacuată sau inchisă intr-un recipient. Pentru a vă face o idee cat de mică despre aceasta, vă putem spune că părul uman are o grosime de aprox. 100 microni. Deşi filtrarea joacă un rol important in această situaÅ£ie, uleiul trebuie să-şi păstreze rolul de a nu permite formarea depozitelor de impurităţi in motor şi de a menÅ£ine particulele contaminante in suspensie, pană ce ele vor fi evacuate in filtrul de ulei.
  • Uleiul de motor este responsabil intr-o mare măsură şi de răcirea motorului dumneavoastră. Radiatorul (sistemul anti-ingheÅ£) răspunde doar de răcirea părÅ£ii superioare a motorului dumneavoastră. Restul, (arborele cotit, axul cu came, distribuÅ£ia, pistoanele, rulmenÅ£ii de presiune şi multe alte componente importante ale motorului) sunt răcite in principal de uleiul de motor.
  •  
    BIBLIA ULEIURILOR DE MOTOR (CITATE)
    COMPARATIA DINTRE ULEIURILE MINERALE SI CELE SINTETICE
    DESPRE ULEIURILE DE MOTOCICLETA
    DIN CE ESTE COMPUS UN ULEI
    LEGENDA
    RECOMANDARI SPECIALE PENTRU O FILTRARE EFICIENTA A ULEIULUI
    SPECIFICATII ULEIURI PTR. MOTOARE DIESEL
    SPECIFICATII ULEIURI PTR. MOTOARE PE BENZINA
    VASCOZITATEA ULEIULUI DE MOTOR
     
     
    masiniamericane
    You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.
    You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.

     © 2006-2008   web hosting : Web Hotel   web design : Dezibel Media