ULEIURI
ULEIURI SINTETICE
ULEIURI SEMISINTETICE
ULEIURI MINERALE
ULEIURI PT.MOTOCICLETE
ULEIURI TRANSMISIE
STERGATOARE PARBRIZ
PRODUCATORI
INFORMATII
ALTE LINKURI
CONFIDENTIALITATE
CE ULEI SA CUMPARATI
RECOMANDA SITE
CLASIFICARE API/SAE

Clasificare API

  sursa curs: curs-valutar-bnr.ro  

 

Publicitate on-line gratis SEO Romania
www.cere.ro
DESPRE ULEIURILE DE MOTOCICLETA
  • Lichidul de bază sintetic din care sunt produse uleiurile sintetice are punctul de aprindere la temperatură mult mai ridicată decât la uleiul mineral.Pe scurt, punctul de aprindere al unui ulei este punctul în care el începe să se vaporizeze. Cu cât acesta e mai mare, cu atât uleiul va rezista mai bine la temperaturi înalte. În plus, deoarece uleiurile sintetice sunt formate din particule de mărime uniformă, ele au o “fricţiune internă” mai mică decât cele minerale (care sunt formate din particule de mărimi foarte diferite). Acest lucru micşorează temperatura uleiului, îmbunătăţind astfel proprietăţile de răcire ale uleiului. Desigur, rezultatul final va fi un motor cu temperatură mai mică de funcţionare. În al doilea rând, uleiurile sintetice nu cauzează “efectul de pătură” pe care uleiurile minerale îl au. Deoarece uleiurile minerale sunt formate din particule de mărimi diferite, cele foarte mici tind să circule liber prin centrul curentului de ulei iar particulele mari tind să fie împinse spre exteriorul curentului de ulei-chiar lângă componentele motorului. O mare parte a acestor particule mari, rămân acolo şi nu mai distribuie căldura de la componentele motorului, înapoi la ulei.
  • Se ştie că uleiurile minerale lasă în urmă mâl, grăsimi şi alte depozite, dar cele sintetice nu. Lichidul de bază, pe bază de petrol, conţine multe impurităţi direct din fabricaţie. Asta se întâmplă deoarece uleiul mineral este un produs rafinat. Procesul de rafinare trebuie să elimine impurităţile. Totuşi, nici o rafinare nu este 100% completă, şi pentru a atinge un nivel de rafinare atât de mare, uleiul devine foarte scump. Rezultatul final este un lichid de bază „destul de curat”. Cu toate acestea, un număr de impurităţi sunt încă prezente in uleiul mineral.
  • Pe scurt, între uleiurile sintetice şi cele minerale pentru motociclete, totul se reduce la următoarele. Dacă nu sunteţi pregătiţi să folosiţi intens motocicleta dumneavoastră, timp de căţiva ani, uleiul mineral va fi bun. Totuşi, dacă intenţionaţi să păstraţi motocicleta pentru o lungă perioadă cu aceleaşi caracteristici de performanţă, atunci, cu siguranţă veţi alege uleiul sintetic. Dar, numai un ulei sintetic de calitate poate garanta o performanţă si o protecţie adecvată. Uleiurile minerale, pur şi simplu, nu vor face faţă în această situaţie.
  • Producătorii de motociclete au găsit o cale foarte isteaţă de a evita noile standarde API (care sunt mai stricte), ca să-şi vândă uleiul „specific pentru motociclete”, drept lubrifiant tip premium. Majoritatea uleiurilor specifice pentru motociclete nu au fost testate la noile standarde API, în ultimii 10 ani. Ele sunt, încă de tip SF sau SG, care, după cum recomandă producătorii şi vânzătorii de motociclete, sunt mai bune. De multe ori, ei vor ajunge să vă anuleze garanţia motocicletei, dacă folosiţi un ulei tip SH sau SJ.
  •  
    BIBLIA ULEIURILOR DE MOTOR (CITATE)
    COMPARATIA DINTRE ULEIURILE MINERALE SI CELE SINTETICE
    DESPRE ULEIURILE DE MOTOCICLETA
    DIN CE ESTE COMPUS UN ULEI
    LEGENDA
    RECOMANDARI SPECIALE PENTRU O FILTRARE EFICIENTA A ULEIULUI
    SPECIFICATII ULEIURI PTR. MOTOARE DIESEL
    SPECIFICATII ULEIURI PTR. MOTOARE PE BENZINA
    VASCOZITATEA ULEIULUI DE MOTOR
     
     
    masiniamericane
    You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.
    You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.

     © 2006-2008   web hosting : Web Hotel   web design : Dezibel Media